tirsdag 27. oktober 2009

ABC- Bokstaven E


Har grublet litt på bokstraven E, og var sånn delvis
blitt enig med meg selv, helt til jeg kom over denne
bildeserien jeg hadde liggende på maskinen min......

Det ble E for Elvebading!

Bildene er av min sønn som er en hardhaus når det
kommer til bading i kaldt vann. Men her måtte selv
han innrømme at det var kaldt!
Badingen ble gjort i Breimselva i mai, skikkelig
smeltevann, så det var virkelig kaldt!
Ja, bildene taler igrunnen for seg....=)

Skal eg.....?


Hyyyyyyl!!!!!

-Anita ;)

Du finner flere bidrag og mer om ABC i ord og bilder HER

7 kommentarer:

  1. Skikkelig tøffing av en sønn du har! Her i huset er det for tiden bare "pyser" - det har vel noe med at badetemperaturen må opp litt fra år til år!

    SvarSlett
  2. Ser skjønt ut, bare ikke i den mørke årstid. Men brevann, brrrrr. Ikke noe for pyser.
    Flotte bilder.

    SvarSlett
  3. Ååååh, det så kaldt ut! :D

    SvarSlett
  4. Det så skikkelig kaldt ut..brrrr! Og det der er en ekte viking:)

    SvarSlett
  5. Kanonbra Anita, en skikkelig friskus du har der! :) Det ER virkelig kaldt i elvene så tidlig på året!!

    SvarSlett
  6. Enig.....bildene taler for seg selv;-)))
    Klem, Astrid

    SvarSlett