lørdag 14. november 2009

Halloween bursdager....

Min sønn var i går invitert i dobbelbursdag til en gutt og ei jente
i klassen hans, der tema var Halloween.
Egentlig skulle feiring være 30 okt, men var utsatt til i går
pga influensa.....
Men tema gjorde i hvertfall til at jeg var helt klar med disse
stemplene!!!!
Gutten har jeg lånt av snille Mariann, men Magnolias Tilda med
djevel-kostyme måtte jeg bare kjøpe her i høst, synes hun
bare er såååå fin!!!!! Laget kortene ferdig på stempeltreff for
et par uker siden, så var heldig å få låne flaggermus,
spindelvev og orange papir med gratulerer også!!! Takk!
Motivene er malt med Distress (som vanlig =)

Ha en super helg!!!
Klem, Anita ;)

4 kommentarer:

  1. Wow så lekre Halloween-bursdags kort!!! Og fargeleggingen din er jo som en drøm!Ha en fin lørdag!
    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  2. Stilige kort Anita! :P Tipper det er stor stas å dele ut så unike og flotte kort for ungene dine :D

    Klem,

    SvarSlett
  3. ååå Så herlige Halloween/bursdagskort!
    Nydelgie malt og herlige farger!
    Ha en flott lørdag!

    Klem
    Jorunn

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige hilsner Anita:-)) Kan desverre ikke melde om flere ubudne hyggelige gjester men lever i håpet....hi hi hi
    Kjempefine kort du har laget her og nydelig fargelagt!!
    Jeg likte også alle hjertene dine i forrige innlegg og er enig med Eli om at bildene dine viser et kreativt og varmt hjem:-))
    Ha en koselig helg videre Anita!

    Klem fra Astrid

    SvarSlett