søndag 2. januar 2011

Strikke-strikke-strikke-strikke


I løpet av jula boblet det over av gode strikkeforslag 
mellom snuppa på 7 og hennes tante, noe som resulterte i at mor 
fikk grei beskjed; "Mamma, du må strikke "one piece" til meg!!!!"
I utgansgpunktet hørtes det ut som en lur idè, så kanskje snuppa kan 
akseptere å kle på seg noe varmt!
 Etter å ha kjøpt inn ca 20 nøster med garn, og det faktum at jeg
ikke har noen oppskrift, hørtes det ikke ut som en SÅ lur 
idè lenger...... Garnet fra Spar Kjøp er riktignok billig og det 
vil ikke være noen krise om 160 kr går i dass om prosjektet 
skulle vise seg å være uovekommelig.......MEN snuppa er 
fast bestemt på at dette klarer mor, og hun annonserer
til absolutt ALLE på sin vei, at "Mamma holder på å strikke
one-piece til meg!!!" Hun legger definitivt press på meg her....
Så det som kunne vært et prosjekt  som i all hemmelighet plutselig 
forsvant, det er herved publisert til hele verden!
Så nå er det ingen vei tilbake.......
Beina er nå koblet sammen og det går jo fremover, men 
nå kommer det et langt, seigt parti......
(Men snuppa spør ca en gang i halvtimen hvor langt jeg 
nå er kommet så det er ikke lett å legge ned arbeidet......)
Ønsker alle en fin ukestart i det nye året!
Klem, Anita ;)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se ferdige resultat! :)

    SvarSlett
  2. Håper du strikker med tykke pinner! :P

    Spennende prosjekt du har startet med! Gleder meg til å se resultatet. :)

    SvarSlett