tirsdag 22. februar 2011

Baggylue

Her i forrige uke måtte jeg ha noe fort å 
enkelt å strikke på. Valget ble på noe garn jeg hadde liggende,
(Merino Silk) og lue tenkt til snuppa, uten oppskrift og etter
fri fantasi....Underveis virket det hele litt merkelig og 
jeg såg for meg at det ble en liten guttelue istedet. Men 
når den var ferdig, og etter å ha lagt på sofaen et par dager
for å godgjøre seg, prøvde jeg den på snuppa, og den var jo 
helt flott den, og snuppa var atter en gang fornøyd! :)
Her er vi visst inne i en god stim! ;)
Baggylue OG den sitter mye bedre på ørene
enn mye av de lause luene hun går rundt med til vanlig!

Klem, Anita ;)

2 kommentarer:

  1. Herlige strikkeprosjekter du har produsert i det siste. Og ekstra kjekt når de små setter så stor pris på det du lager :)

    Ha en strålende uke :)

    SvarSlett
  2. Flott lue til snuppa, det pannebåndet likeså. Tror jammen jeg må prøve meg på et sånt til snuppa mi også ;) Hvordan går det med one piece'n du strikker på? Imponerende prosjekt og plagg, ser bra ut så langt, he-he! Du er kjempeflink Anita!

    Herlig sjørøver forresten, den hadde garantert falt i smak hos min lille røver, hi-hi :D

    Kos deg, gleder meg til neste treff :D
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett