onsdag 11. januar 2012

Strikk til besvær....

Begynte på et strikk etter nyttår som bare skulle være et 
raskt prosjekt på pinnene...Men av og til blir det ikke helt som
tenkt. Veldig rart det der, hvordan man kan starte
på store prosjekt som går unna i en fei,
mens dette lille prosjektet snegler
seg sakte fremover..

 Slik skal det altså bli om jeg bare klarer å holde motet oppe.
Mønsteret er fra Drops, du finner det her (om du skulle få 
lyst å strikke etter min sutring...;) Sokkene er fine og 
for så vidt enkle, men av og til stopper det bare opp.
Jeg blir nok ferdig hvis jeg bare 
prioriterer rett nå da...
Men, det er nå egentlig veldig kjekt å bruke tiden på å
sitte å leke seg litt med fotoredigering.....
Her var det pus sin tur! :)
Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Dei blir nok kjempefine :) Sat i går kveld og surra med photoshop og photoscape og fekk til ein del av det eg hadde gløymt vekk, var ganske fornøgd når eg la meg! So då fekk resten av votten vente, det får eg ta i kveld.

    SvarSlett
  2. Kjempefine sokker, håper du finner motet til å gjøre de ferdige. Nydelig pus. =)
    Klem ToneB

    SvarSlett