onsdag 29. januar 2014

Lommetøfler

I helga var det lommetøfler som igjen stod for tur.
Måtte ha noko fort og enkelt før eg fekk tak i nytt garn til eit anna prosjekt, så då 
var det passeleg å finne fram ein bunt med Drops Lima garn, akkurat nok til eit par lommetøfler.
Er så fornøgd kvar gong eg kan legge til noko i gåvekorgen ♥ ツ


Det florerer mange oppskrifter på nett, dei fleste nokså like. Kor eg har funne oppskrift veit eg ikkje lenger, og trur eg har sett litt her og der. Opphavskvinne er vel vanskeleg å 
finne ut av så eg poster berre oppskrifta slik eg gjer det:

Lommetøfler

Garn: Lima, Drops
Pinnenr. 4
Legg opp 6 masker
Strikk frem og tilbake, 2 riller
Fortsett med riller, men øk 1 maske innenfor første maske i 
begynnelsen av kvar pinne til du har 22 masker
Doble så maskeantallet ved å øke 1 m i kvar maske = 44 m
Strikk 14-15 cm vrangbord (2 r 2 vr)
Strikk så sammen to og to masker slik at du halverer maskeantall til 22 igjen.
Begynn på rillene igjen og fell 1 m på begynnelsen av kvar pinne (to sammen) 
til du igjen har 6 m på pinnen.
Strikk 7-8 riller, tilpasse lengde over foten, fell av.
Sy sammen den smale remsen med der arbeidet starta.
Brett arbeidet og sy saman ved hel og tå.
Ser no ut som ei lita veske, men blir som ballerinatøffel når den kjem på foten!
Pynt med knappar, sløyfe eller som her med ein hekla blomst ✿
Slik eg gjer det med strikket over foten kjem skøyten på sida, det er gjort slik med tanke på at eg vil ha blomsten på sida i staden for oppå.
Eg klarar å få akkurat nok garn til eit par på eitt nøste, men det er litt nervepirrande på slutten kvar gong om det går! Har gått bra til no ツ
Eg nyttar denne forklaringa her når eg heklar blomsten:
(Eg har brukt tynnare restegarn til heklinga)






28 kommentarer:

  1. Lommetøfflene dine er kjempefine! Eg har laga eit par, men var ikkje heilt fornøgd, trur eg må prøve med eit anna garn ein gong.

    Ha ein fin kveld! :)) Mariann

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!!
    Blir heilt misunnelig her jeg sitter! ;)
    Mitt ønske i mitt neste liv (om mulig) er at jeg blir glad i å strikke. Eier ikke tålmodighet, men elsker strikka ting. Er det skjebnens odds eller??

    SvarSlett
  3. Jeg fikk ett par lommetøfler for noen år siden, men de var for små for meg 😟, hvor store ben passer disse til, har du noen formening??

    SvarSlett
    Svar
    1. Dei er ganske mye strekk i, passer vel til 36-39 med dette garnet ... men det kjem jo litt an på garn og pinner. Kan jo også justere med å legge på noen masker ekstra og strikke lenger, evt og lage hempen over foten lengre...

      Slett
    2. Dei er ganske mye strekk i, passer vel til 36-39 med dette garnet ... men det kjem jo litt an på garn og pinner. Kan jo også justere med å legge på noen masker ekstra og strikke lenger, evt og lage hempen over foten lengre...

      Slett
  4. Kan jeg få bestille 6 par lommetøfler i sort og mørk grå. En del bestillinger, og jeg pjona disse. Heidi Winther Nylund- 97685586, epost-adresse: nylhei@gmail.com

    SvarSlett