tirsdag 8. desember 2015

Til / frå-lappar ❉ Julegåvelappar

 Stortsett dei fleste lappane på julegåvene frå oss i år vert heimelaga.
Har laga nokre no og då, og snart er eg vel i mål tenker eg.
Synast at det vert litt ekstra stas med pakkane og innpakkinga når lappane er 
litt forseggjort. Det er ikkje eit must, men eg likar no å pynte og lage, så 
brukar gjerne litt tid på litt personleg pynt...
 Litt variasjon i fargar og "teknikk" så går ein seg ikkje lei.
Berre kjekt å prøve ut litt forskellig.

 Fekk laga nokre i dag òg, er heime frå jobb, UTAN stemme (festlig!)
Hostar og harker og natta er eit sant mareritt, -endå eg ikkje søv...
Har fått meg ein skikkeleg forkjøling og er utan stemme på tredje dagen no
(mistenker at nokon nyter stillheten i heimen...)
Så eg slappar av og pusler med småtteri og håpar at eg snart er frisk og rask igjen! 

Dyremotiva som er brukt på lappane her er eigentleg små kort kjøpt på Søstrene Grene,
ellers er det stempel og embossing i kvit,
diverse ark, litt nytt og litt gammalt,
Dymo,
hyssing og sølvtråd



2 kommentarer:

  1. Så flotte gavelapper!! Så gjennomførte, og til å få skikkelig julestemning av!

    SvarSlett
  2. Nyyyyydelig, hadde kjøpt dem alle hvis mulig :)) Har lekt med tanken, men jeg kommer ikke i mål med det som er på planen heller. Må ha fokus - neste år kanskje...? Skikkelig flotte gavelapper. Hadde jeg fått gave med slike lapper på hadde jeg tatt vare på de. Gave på gaven. Du er flink, Anita :D

    Høres ikke helt bra ut, den syka der. Flere her som har slitt med det samme, så det er nok noe som "herjer" for tiden. Godt du får være litt kreativ om ikke annet. Og "noen" får nyte litt mer julero enn vanlig ^_^

    PS - om du trenger garn, så kan du vinne noen nøster med deilig ull hos meg?? Bare å bli med på giveaway om du vil.

    Masse god bedring og nyt førjulstiden så godt du kan.
    Stor juleklem fra meg ♫♬♪

    SvarSlett