onsdag 25. februar 2009

Sukkersött, utfordring # 29

Her er mine 2 bidrag til ukens utfordring hos Sukkersött.....
Det første ble i rosa, med nydelige ark fra Maya Design,
stempel fra Sarah Kay, malt med Distress.
Usikker på hvor teksten kommer fra...Blomster
laget med puncher.
Utfordringen var å ramme inn motivet, så min løsning ble å bruke
sølvstreng med perler, split binders i hjørnene....



Mitt 2 bidrag er kort med bazill og mønster papir fra -Nille. Teksten
er printet ut på frostet papir og limt oppå det andre. Rammen er
hjerte av stål, pyntet med sølvstreng og perler.....


7 kommentarer:

  1. Kjempeflotte bidrag til Sukkersøtt, Anita!! Masse lykke til der :o)

    SvarSlett
  2. Kjemefine bidrag! Stilig med de hjertene :-)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort, utruleg stilig med hjertet du har laga til!! Nydelig kort og godt!!!

    SvarSlett
  4. Her kjem ein kommentar til, trudde det var to innlegg!!(litt for trøtt kanskje..., men har masse eg skal gjere og her sit eg...) To fantastiske kort, du er dyktig!!! God tur til Møre!!

    SvarSlett
  5. ÅÅåså nydelige kort, begge to! Lekre rammer og herlige perlepynt!
    Og nydelige duse farger!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  6. Vilka fina bidrag du gjort, gillar ´din färgsättning.

    SvarSlett
  7. Wow, you have done many beautiful creations! Pink is allways beautiful and you have done very pretty card.
    That heart is so great, very good idea!
    Aija

    SvarSlett