lørdag 12. juni 2010

Konfirmasjonskort

 

Tar med noen konfimasjonskort som ble laget på vårt forrige treff.
Har helt glemt å ta dem med her. Har liksom ikke helt vært i kort-
modus i vår (kanskje det har regnet for lite?). Har holdt på med
et par prosjekt i det siste, men må vente litt ennå med å legge dem 
ut. Så da passet det jo bra at jeg hadde disse liggende, så det 
ikke er helt stillstand her.....

 

Magnolia stempel, tekst "Kjære konfirmant" er skrevet ut på pc'n, ark fra Maya Design.

 

Et par enkle kort til gutt.



Dette siste ble et "låne og lifte" kort :)
Takk til Lise for "lån" av ark, stempling og cap!

Ha en fortsatt fin helg!
-Anita-

4 kommentarer:

  1. Her var det masse lekkert. Det er så morro å oppdage nye blogger. :) Nå skal jeg titte rundt og kose meg. Kom gjerne på besøk. :) Klem Mona

    SvarSlett
  2. Desse korta har eg sett før, og dei er lekre :)
    Har vert lite kortlaging her og, har jo ikkje vert so fint veir i helga, men eg har jobba. No sitter eg i god stolen, og høyre på regnet som slår mot glaset..
    Bare hyggelig å låne vekk ting, men rett skal vere rett... trur det var Ann Kristin du fekk capsen av ;)
    Ha ein fortsatt fin søndag!
    Klem, Lise

    SvarSlett
  3. Flotte kort Anita! Jeg har mistet kortlagingsgnisten for tiden, føles iallfall ikke kreativ på en flekk. Kanskje er det en slakk og laber form som gjør det, men bloggen fylles av andre ting - iallfall for en periode :) Håper jeg kommer sterkt tilbake, hi-hi!! :P

    Du gjør rett i å nyte go'vær og andre interesser nå som det er sommer. Ser dere er flinke til å dra på tur :D Deilig det!

    Ha ei super uke - stor klem fra meg,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  4. Så flotte kort! Likte spesielt godt det med Magnoliastempelet :).

    SvarSlett