lørdag 22. februar 2014

Trendy Lue / Rullelue / Kopi FWSS

....og dei som ikkje går rundt i OL-hue for tida går sansynlegvis i denne...


Med andre ord ikkje noko nytt og revolusjonerande herfrå.
Desse to vart laga i vinterferien. Mønsteret er frå Du Store Alpakka: Trendy Lue. Den med litt stipeeffekt er laga med "originalgarnet" til Du Store Alpakka; Air og Soul. Pinne nr.4
Eg var ikkje heilt fornøgd  med resultatet, synast det vart noko ujamt.
Den heilt kvite er strikka i Sandnes Alpakka Silke og Drops Kid Silk.
Her vart det òg noko ujamt, og burde hatt litt tynnare pinner.... Den vart veldig tynn og laus i strikket.
Begge kom seg litt etter at dei vart vaska, men er mykje meir fornøgd med dei eg har laga
 av billigare garn (alpakka både frå Nille og Spar Kjøp) Stort sett har eg brukt Kid Silk i alle huene.
Den eg er mest nøgd med (og dyraste) er vel den rosa, blogga her



2 kommentarer:

  1. Nydelige luer dette også. Har strikket den med "stripene" selv, og synes den er helt herlig.
    Ha en fin og kreativ søndag :o)

    SvarSlett
  2. Her går da i huer ser eg, og til og med OL-hua du sa du ikkje skulle lage, hi-hi ;o)) Ja, ja tenkjer da gjekk fint, resultatet var no flott på alle huene!!

    Ha ei fin helg!
    Snakkast måndag.

    SvarSlett