mandag 21. april 2014

Turen går til Gulefjellet

 I dag vart det stølstur til Gulefjellet i Holsen. 
(Heldige er vi som kan nyte siste dagen i påska med fjellheimen rett ut forbi 
og slippe å sitte timesvis i bil-/fergekøer i finvêret)
Dette er òg ein støl eg ikkje har vore på før, ungane har vore der på skuletur og snekkermannen har gjort noko arbeid der, så no var det tid for å dra med meg opp også, 
dvs eg trur det var eg som var primus motor og dei som var vegvisarar.
Ein fin tur, på flott grusveg frå parkering ved hovudvegen og sti siste stykket. 
Gjorde unna nokre høgdemeter fort på så flott veg!
Når vi kom i høgda var det jammen råd å få kjenning med snø òg!

 Veldig flott plass, her skal eg òg garantert tilbake!
Skjønar godt dei som har hytter og støler her. 
Vegen over Gulefjellet skal visst vere ein gamal fedrifteveg mellom Fjordane og Sogn.
Gulefjellet er òg eit flott utgangspunkt for vidare turar til fjelltoppar her,
 eller over til Viksdalen eller til Nydalstølane.






















Sheela er med på tur!

I morgon er det tilbake til jobb, vi avsluttar ein fantastisk flott påske, må finvêret
vare leeeeenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar