tirsdag 4. november 2014

Tovatøfler

 Sånn i mellom andre litt større prosjekt, har eg strikka eit par tovatøfler.
Eg fekk nemleg eit veldig søtt ønske frå eine tanteungen min nyleg. Ho spurde svært fint om eg kunne lage nye tøflar til ho då dei gamle var blitt for små, for det ønskte ho seg veeeeldig!
Slikt er ikkje råd for eit tante-strikke-hjerte å sei nei til ♥
Å vente heilt til jul var no litt lenge, kan ikkje ha kalde føtter heile hausten, så då var
det berre å hive seg rundt!
Og fargeønske var: Prinsesse-rosa! (surprice!!!) 

Tovatøfler
Skostr. ca.33 (6 år)
Garn: Drops Nepal
Pinner: 5,5mm

Legg opp 36 masker og strikk riller ca 22 cm
Strikk 2r, 2r sammen ut pinnen
Strikk 2 pinner rett
Strikk 1r, 2r sammen ut pinnen
Strikk 2 pinner rett
Strikk 2 r sammen ut pinnen
Strikk 2 pinner rett
Klipp av tråden og tre den gjennom maskene som står att.
Sy sammen frå tåen og opp til det står att ca. 12 cm
Sy sammen hælen.
Tov i maskin med grønsåpe og gjerne eit dongeriplagg.
(Her er det lurt å kjenne maskinen sin litt....min tover eg på 50 grader)
(Hjerter er nålefilta på etterpå)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar