mandag 11. mai 2009

Sukkersött, utfordring #39

Når jeg først hadde laget ett konfirmasjonskort i rødt, måtte jeg
bare lage ett til....det var faktisk ganske ok med rødt (c:
Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på utfordringen
til Sukkersött samtidig. Utfordringen gikk denne gang ut på at
man skulle bruke 5 forskjellige mønsterark på kortet.....
Det var ikke bare enkelt, da jeg er litt (for mye?) opphengt i at
fargene skal være mye like.... Men kom nå i havn.... (c:

Innsiden med pengelomme og plass til å skrive.

Klem, Anita

12 kommentarer:

  1. Ååh! Dette likte jeg kjempegodt! Nydelige farger (må begynne å bruke rødt jeg og...) og er helt enig med deg at mønsterarkene skal passe til hverandre..

    SvarSlett
  2. Dette var et flott kort ! Uvant å se så mye rødt - men det ble kjempefint !

    SvarSlett
  3. Wowww Anita,what a beautiful card,l love the image and coours.
    So beautiful papers.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort Anita!:-)
    Nydelig papir og så flotte innsider!
    Ha en fin uke:-)

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  5. Hei Anita:-)

    Bare innom deg for å ønske deg en strålende fin 17-mai helg! Kos deg:-)

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  6. Kjempefint kort Anita!
    Syns det er fint med litt røde kort i bland eg :)
    Ønsker deg og dine ei fin helg og ein strålandes 17.mai!
    Klem, Lise

    SvarSlett
  7. Nyyydelig kort Anita, lekkert fra fremsiden til baksiden som vanlig. Du er dyktig altså. Lekkert :D

    Vil ønske deg & dine ei koselig 17. mai-helg!! Klem fra meg

    SvarSlett
  8. What a great card Anita.
    Beautiful color beautiful details.

    Hug Suze

    SvarSlett
  9. Nyyydelig kort i lekre farger!!
    Lekkert malt motiv,og det er så godt å "høre" att andre sleit litt med denne oppgaven også ;)
    Ha ei flott ny uke,
    klem fra Maya:)

    SvarSlett
  10. Et kjempe nydelig kort :)

    SvarSlett
  11. For ett nydelig kort!! Ble helt bergtatt av dette. Fargene sklir så flott over i hverandre! :)
    Så jeg har nevnt deg på bloggen min jeg :)

    SvarSlett