søndag 3. mai 2009

Konfirmasjonskort

Har vært litt stillt her fra meg en stund nå...men er i live! =)
Synes i grunnen at hver eneste helg burde være fri fre-lør-søn!!!
Det har vært en fantastisk deilig langhelg! Har oppholdt meg mye
utendørs, hagen trengte en ansiktsløftning og påfyll av ny næring
etter vinteren, så det går i luking, flytting av planter og
hønsemøkk her....
Flere av frukttrærne og annet står i full blomst, og nå meldes
det kaldere...flott...=(
Fikk i dag tid til en tur med hele bøtteballetten til skogs, herlig!
Så til kortene; Har tilbudt meg å lage noen konfirmasjonskort
for min mor, har laget noen ganske enkle, med pengelommer inni.
Takk til Rita for opptrykkt "skate-gutt"!
Forrige uke tok jeg også mot til meg og prøvde meg på å scrappe!
Du verden så kjekt det var!!!!! Nå er det nok gjort! ü Klarte jo
ihvertfall ikke å stoppe etter én LO, så det ble fort til tre.....


Ha en fin uke!!!
Klem, Anita ;)

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ no har eg kosa meg masse her i bloggen din!!! Scraolla langt nedover og sett masse nyyydelige kort!!! <3<3<3
    Herlige farger og detaljer på alle sammen, og sååå vakkert fargelagt!!!!
    Masse inspirasjon å hente her, og fekk egentlig berre lyst til å tusle ned på hobbyrommet!

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  2. Wowww Anita,what a beautiful cards,l love the images and colours.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  3. What a beautiful cards Anita.
    Very nice color.

    Hug Suze

    SvarSlett
  4. Flotte kort igjen Anita!
    Sier som Jorunn: Blir skikkelig inspirert av å kikke her, lengter til kroken min!!
    Ha en flott uke :o)

    SvarSlett