søndag 25. april 2010

Bestillingskort / Sukkersött utfordring #81

 
I går var det igjen tid for kort-scrappekveld med kjekke jenter.
Vi koste oss med kort, latter og skravling fra kl 15.00 til midnatt.
Kjempekoselig!!!
Det var på høy tid med et treff igjen, tror vi trengte litt inspirasjon
alle sammen....det ble i allefall "liftet" kort i hytt og vær  *fnis*
 Her er et av kortene mine. Det er et bestillingsverk fra ei veninne,
som skal gi det videre....Håper det er innenfor "kravene"...
Slenger meg også med på Sukkersött sin utfordring denne uken,
"Ram det inn"
 
Synes det er veldig kjekt å lage skikkelig jentete kort, med rååååsa 
og greier, men synes det er desto vanskeligere å få frem rosafargen
i bildene.....Bruker jeg blits blir det gult og uten blir det blått..... :/

 
Inni kortet, et sitat som er ganske flott til jenter som fyller 40!
 
Tusen takk jenter for en koselig kveld!
Ha en fin dag!
Klem ;)

9 kommentarer:

  1. Stilig damekort. Nydelig pyntet. Så vakkert på innsiden også.Lekkert stemplet i hjørnene. Flott med sitat også. Tror nok mottakeren av dette kortet blir superglad. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Wow, så stilig dette kortet var. Og det er absolutt godkjent;)
    Tusen takk for at du er med på utfordringen!
    Klemmer fra Kristine:)

    SvarSlett
  3. Heisann Anita, ante meg at dere storkoste dere på lørdag, he-he! Sånn det skal være og det kan nok være et spark bak til å få i gang kreativiteten litt!

    Utrolig stilig kort det her, mottakeren må syns det er helt fantastisk kjekt å kunne gi det videre :D Grådig stilig pynt og sitat også! Me like!!

    Ha en super mandag, her går det i restekakespising, hi-hi!

    Klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  4. Lekkert,rett og slett !
    Klem -Helle-

    SvarSlett
  5. Kjempestilig kort! Jeg kikket litt igjennom her når jeg først tok turen innom. Det var mye flott, mange utrolig vakre fotografier og mye stemming i bloggen din. Lagt meg til som følger like godt jeg, så kan jeg komme tilbake en annen gang!

    SvarSlett
  6. Dette kortet er bare utrolig fint, enda betre "in real life" ;)
    Takk for et supert treff lørdag, godt å få litt inspirasjon, begynner å klø i fingrane no :) Trur det hjalp meg over litt tørke, men det vil vise seg... ;)
    Kjekt var det iallefall!

    SvarSlett
  7. For et stilig kort du har laget her! Herlig pyntet og ordentlig flott tekst inni :-)
    Så flotte hjørner du har på kortet.
    Klem Guro

    SvarSlett
  8. Dette var et kjempeflott kort! nydelig fargesammensetning :)

    SvarSlett