fredag 2. april 2010

På hjemlige trakter.....

Idag, Skjærtorsdag har vi vært en tur på hjemlige trakter, 
dvs på gården hjemme hvor jeg er vokst opp.
Det er bare en halvtime herfra med bil, så vi er der stadig,
men idag måtte jeg knipse litt bilder tilfeldig rundt omkring....

Gammelt og nytt..
En gammel mosegrodd steingard og nyere gjerde.

 Utsikt utover fjorden.
 
 
Gårdspusen følger vaktsomt med.

 Her en grind som er av nyere dato og hvis man ser
nærmere etter kan man se at min bror har vært i det 
kreative/kunstneriske hjørne da den ble laget....
Skrapjern har fått nytt liv......



 Ikke av ny dato.... Kan faktisk huske når denne
ble hengt opp, det er over 30 år siden, den er ikke så 
flott lenger, men en av de tingene som gjør "hjemme til hjemme"...

Klem, Anita ;)

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder, Anita! Og det var lett å se at det kunstneriske ligger i familien, skikkelig stilig port :)

    Må innrømme at jeg ikke er en katteperson, men den katten var jo bare nyyyydelig.

    Fortsatt god påske til deg og familien.

    SvarSlett
  2. Her var det mange flotte bilder! Morsomt å gå rundt og fotografere litt, man finner så mange "gode" motiver!

    Håper du får ei flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Mange koselige bilder, slik følelse får jeg også når jeg reiser til Bremanger hvor min mor kommer fra.

    Ser at det må ligge noen kreative gener i familien din, he-he! Artig og unik port og kunst på gården :D

    SvarSlett