onsdag 7. mars 2012


Joda, her ligger jeg som et vrak på sofaen og håper på bedre tider....
Ingenting er stas når man er syk. Ikke engang strikketøyet frister...prøver meg på noen masker nå og da, men gir opp ganske fort (DA er ikke JEG frisk!!!)
Eneste som går er å ligge rett ut og surfe litt på nett innimellom med pc'en på fanget når febernedsettende virker litt og svettetoktene ikke tar helt av.....
Fant denne teksten på nett en eller annen plass idag og måtte bare bruke den.....(bildet er mitt eget)

Ha en fortreffelig dag!

3 kommentarer:

  1. uff og uff...god bedring og håper det går fort over.
    nydelig bilde og flotte ord :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Slenger meg på som følger av bloggen din - for veldig hyggelig at du følger bloggen min! Ikke en typisk gutteblogg kanskje, men kanskje jeg lærer å fingerhekle, eller noe ;-)

    SvarSlett
  3. Hei og hå, Anita! Står til med deg i dag da? Er du på bedringens veg? Lite kjekt å være syk, men folk ligger strak overalt for tiden. Har sykestue hjemme med 3 1/2 syke barn hjemme.. en av dem ligger på vippen, men still going strong, thi-hi! All sympati med deg. Håper du kommer deg til hektene til helga!!

    Jeg har mønstersokkene dine på pinnene og den første nærmer seg ferdig. Det var ikke så gale med mønster likevel, men det er uvant. Flotte er de iallfall og snuppa ser ut til å like det hun ser. Da er jeg fornøyd også, he-he. Tusen takk for inspirasjon, flinke du!

    Sjørøverbursdagen gikk som en lek og det var ekstra gøy å kaste seg ut i det med ungene. Faktisk var det samboer'n sin idè , rimelig uventet men ååå så ekstra stas. Syns det er kjekt med sånn dill på forhånd og denne gangen gjorde jeg det meste på forhånd - ikke helt på tampen som jeg er ganske så flink til... Artig dag og hjelpe meg så mange herlige bilder av ungene jeg fikk! Skumle, søte pirater :D

    Kloke ord og vårlige blomster hos deg, me like. Ser fremover mot lysere tider :D

    Stor klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett