fredag 27. juli 2012

Borddekking

 Tar med et lite innlegg om noe annet enn håndarbeid og hund denne gang...
I helgen som var hadde vi et lite selskap, da husfruen rundet år... 
Midt i ferien er det ikke alle det passer like godt for, men ville liksom ikke utsette, da det har en tendens til å renne ut i sanden...
Da er det bedre å samles de som kan og det ble jo veldig koselig :)
Så bildene denne gang er fra borddekkingen.
Dekke skikkelig bord med pynt er alfor sjelden jeg gjør, selvom det er veldig kjekt! Da kan kreativiteten få fritt spillerom og jeg er i mitt ess!
Desverre må man jo ha mat til et dekket bord...
Det er jeg mindre glad i å styre med, men det går seg til :)


Tji-hi........
(-men fordelen med å bli førti er jo at heretter kan alle idiotiske påfunn skyldes på
den berømmelige 40-årskrisen!! Juuuuhuuu!)

Kakebaksten er forresten i gang igjen...
Det blir et lite oppsamlingsheat med familie i helgen, men denne gangen bare kaffi og kakeselskap!

Ha en fin helg!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen, og velkommen inn i 40-åra. Det er slettes ikke så ille skal jeg si deg...:-) Nydelig bord du hadde dekket, og må si jeg lo litt da jeg så "krisepakke" og "gravøl", hihi...

    SvarSlett
  2. så koselig pyntet bord....glassene med blomster og lys var veldig flotte :-)
    kult med pynten av 3 liter`n og øl ...

    Gratulerer med vel overstått og håper det ikke blir for mye krise ;-)

    klem tone

    SvarSlett