søndag 22. juli 2012

Sheela

 Som jeg nevnte for litt siden har vi nå fått oss hund!
Vi har ønsket oss hund lenge og nå var det dags!
Etter 2 uker med ferie hentet vi henne og nå koser vi oss hjemme med denne herlige skapningen!
Hun er en Cockapoo og er nå 10 uker. Vi har vært hjemme en uke nå og hun har funnet seg godt til rette og er fantastisk rolig og fin! Spinner rundt som en galning når vi leker, men når vi roer ned gjør hun det samme og loffer rundt her og havner fort med haken på føttene våre for en blund. Det er også utrolig morsomt å se hvor motakelig hun er for læring, her går det rette veien.
Smelter selvfølgelig alle hjerter, og får masse oppmerksomhet....


Til venstre er første bilde vi fikk dagen etter hun var født, lykken stod i taket her da! 
Til høyre er bilde fra da vi reiste på besøk hos oppdretter og fikk hilse på henne for første gang!
 Da var hun  4 uker....Smelt! :) 




Blomsterbedene er megaspennende og ligger dårlig an fremover...

Her er hun ute og tester Vestlandssommeren....Vi har skikkelig høstvær om dagen. Skikkelig trasig å bruke 2 ferieuker i dette drittværet, men sånn er det, vi får ikke gjort noe med det og ut må vi uansett vær nå, det er jo greit å ha en som må ut, slik at det ikke finnes unnskyldnnger...


 
Her er hun ute med lekekameraten sin, Bonnie. Hun er min mors og er en cockerspaniel fra samme oppdrettet, så disse to har møttest før....Kjekt at de får litt selskap i hverandre av og til da vi ikke bor så langt unna. Bonnie er 3 uker eldre så de er så godt som jevngamle.

I skrivendes stund har jeg "fotvarmer" etter en økt med først luftetur i øsende regn, 
så vilter lek og trening på "kontakt"


Ha en fin ny uke!



5 kommentarer:

  1. Herlighet, noe så nydelig!! forstår om alle blir betatt av dette nurket;)

    SvarSlett
  2. Helt bedårende!
    så kos og også slitsomt med en hund.....min er på ferie nå (deilig å ha litt fri) men når jeg ser bilder av han, savner jeg han veldig :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Åååå, så koslig :-) En nydelig liten koseklump dette her høres det ut for, kos dere masse! Jeg har en amerikansk cocker spaniel "Tassen" som er attpåklatten i huset her :-)

    SvarSlett