lørdag 26. januar 2013

Kosegenser

Jadda.......eg veit......
Eg skulle liksom ikkje begynne på ein "Skappel-genser"
Så lenge varte det....
-Ikkje fordi eg ikkje synast om den, å neidå!
Gensaren er heilt flott den og ser kjempedeilig ut, men eg har tenkt mitt om  kor
dritgørr (unnskyld!) det må vere å strikke kjedelege rillar fram og tilbake....
Likar liksom at det skjer noko undervegs...
Så no er eg spent på kor lenge tolmodet varar! :)
Gensaren er til snuppa mi, str 11 år, og ho valde sjølv at den skulle vere i grått!
Litt overraskande, men fargen er flott den (nett so eg skulle valgt den sjølv! :)
og garnet er herleg mykt!
*
Wish me luck!
*
Eg kjem straks tilbake med eit anna prosjekt som nett er ferdig, skal berre feste litt trådar...

Ha ein fin-fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar