lørdag 28. desember 2013

"Papirarbeid" på gåvene

 Til jul har eg òg gjeve vekk nokre spiselege og drikkandes julegåver.
Då er det kjekt å kunne pynte litt på det ein gjev vekk.
På vinflasker heng eg gjerne på ein liten helsing i form av eit "slips"
Her laga av papir, stempling, dymotekst mm

 Ei litt anna utgåve av heimesnekra kort, hengt på ein gåve, 
med plass for personleg helsing på baksida.
Hadde eit par slipsvariantar til som vart gjeve vekk, dei gløymde eg å ta bilete av...

 Julepynta boks med Ferrero Rocher. Blir litt meir stas når den er pynta litt.
Gitt bort som ei litt enklare julegåvehelsing, eller som i går når vi vart  bedt på 
middag til venner og eg kunne ta med ein slik til vertskapet.

Elles nyt vi jula i fulle drag, herleg med avslappandes dagar i ro med god stemning, litt spøt på pinnane, litt besøk her og der og mykje god mat...
*
(Vi er velsigna med eit supertreigt internett, så her strikkes det med pc'en på fanget, mens eg ventar på at bileta lastes opp....Neste år trur eg eit kjappare internett må stå øverst på lista til julenissen...
Det er ein tolmodigheitsprøve kvar gong det skal lastes bilete så strikking samstundes 
er nesten blitt eit must..)
*
GOD ROMJUL!


4 kommentarer:

  1. Så koselege lappar og julehelsingar du har laga! Veldig kjekt både å lage og gi;) Nyt resten av juledagane! Klem

    SvarSlett
  2. Griselekkert i Anita-style! :) Det er kjempefin dekor og gir det ekstra til enhver gave. Det blir liksom mye mer personlig med litt papirstæsj og gode ord til gaven. Jeg var så vidt bort i papirene mine da vi pyntet kaffesåper. Kjente at jeg savner papirhobbyen, men har ikke tid til det nå :)

    Herlige hjerter du har - er det egen design eller har du hatt hjelp av noe utstyr til å lage det? Skjønt :)

    Det har gått kjapt med blogging i julen, men bloggbesøk av meg har det vært verre med. Har fiber så det går fort unna, men vi har fortsatt julebesøk og lite egentid for å si det sånn. Stjal meg tid med kaffikopp og pc nå før vi skal i besøk :)

    Blogging av strikk er vel så viktig for meg selv - det blir liksom oppskrift og mal på det man lager. Det brukes flittig til å gå tilbake for å sjekke tips eller oppskrifter, både i egen blogg og hos andre. Husker ikke fra gang til gang, thihi ^_^

    Ønsker dere ei fin romjulstid videre. Kos dere!
    Juleklem fra meg,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  3. Så koselige pakker du har gitt bort! Veldig hyggelig når man setter et personlig preg på dem - og....alltid fint å få noe man kan spise eller drikke ;-)

    Ønsker deg en herlig dag og et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Så lekkert

    Likte spesielt godt tagsen på bilde nr 2..

    Godt nyttår...gleder meg til å følge deg neste år

    klem fra Lill

    SvarSlett