fredag 31. mars 2017

Lille Dahlia - Kjærlighet på pinner ❤️

 -Lille Dahliatopp-

Kjekt å strikke nokre småplagg inn i mellom...
Synast disse frå boka "Kjærlighet på pinner" berre  var så nydelige, så måtte bare teste ut :)
Toppen er strikka i Sandnes; Alpakka silke.
Pinnenr. 2,5 og 3
Str. 2 år
(mjukt og godt garn, men for min del, synast eg det vanskeleg å få jamnt)

 -Lille Dahliaromper-
Strikka i Adore alpakka 
 Str. 0-3 mnd 
 Pinnenr. 2,5 og 3




Boka "Kjærlighet på pinner" kan anbefalast, 
mange fine mønstre og ein flott bok!



29 kommentarer:

  1. Så fine! :) vakkert mønster!

    SvarSlett
  2. Nydelig, ja du sier noe der om jamnhet, jeg sliter også med garn som inneholder sike å få det jevnt... men veldig fint strikket synes jeg :-)

    SvarSlett
  3. Flott topp og romper!
    Jeg har også lagt min elsk på den boken......

    SvarSlett
  4. What a beautiful card. So nice colouring.

    SvarSlett