onsdag 31. august 2011

Sydd toalettveske

 Selv om det kan virke som om det ikke skjer noe hos meg om dagen, så er ikke det helt tilfelle...får bare ikke tiden til å strekke helt til...... Og da er det fort at dagen og kvelden er omme uten at jeg  har fått tid til å legge noe inn her. Men jeg har stadig prosjekter på gang altså :) Prøver å få sydd litt, og for tiden er det flere strikkeprosjekt på pinnene også.... :)  Men idag var det tid for å lage noe til meg selv! Og det kan jo trygt publiseres også ;)
Inspirert av sol, varme og nydelig vær i dag, tviholder jeg på sommeren med toalettveske i dette nydelige og sommerlige stoffet fra Tilda.
 Skal bort i helgen, i forbindelse med jobb, så nå er jeg klar til å reise med ny toalettveske i bagasjen ;)
Så på tampen i kveld fant jeg ut at jeg skulle hatt en slik liten veskesak til leppestift mm som passet..... Og slik ble det...... :))
 Og den måtte selvfølgelig pyntes med en brille på, siden det er på messe for å ta ut høstens briller jeg skal i helgen....
Ha en fin ukeslutt!
Klem, Anita ;)

2 kommentarer:

  1. god kveld, Anita!

    den toalettveska var den nydeligste jeg har sett, og det var veskesaken til småting også :-)
    jeg bare elsker blomsterstoff og spes Tilda.

    skulle ønske jeg kunne sy noe så fint.

    klem tone

    SvarSlett
  2. Søte, flotte toalettveska og lille sminkepungen òg! Multikunstner du, snuppa! :D Herlige farger og de stoffene/fargene der er til å bli glad av!

    Kos deg på messe, blir nok ei kjekk helg! ;)
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett