søndag 10. mars 2013

Ankelsokkar

 Då vart det eit par ankelsokkar på meg i helga!
Slik kan det gå når ein går tom for garn til det ein held på med og desperasjonen er eit faktum!
Eg var innom Europris med ungane for å handle laurdagssnop i går, og då låg det to bunter att med "Labbbetuss-raggegarn" der, det kunne jo ikkje verte anna enn ankelsokkar av det.
Det passa meg utmerka, for eg har tenkt eg skulle strikke meg fleire av desse, berre 
diggar ankelsokkar! -Ikkje noko som strammar eller klør oppetter leggen, og heller ei kjem dei i konflikt med at dei anten skal oppunder buksa eller baksast utanpå!
Herlege fargar, klar for våren!
Hvis disse ikkje er med på å smelte snø, så veit ikkje eg! :)

 Testa ut noko nytt (for min del), å strikke rille på kanten av helen, det var i grunnen veldig lurt!
Enkelt å plukke opp maskar, som eg forøvrig gjer med heklenål (det vert finast), kanten vart veldig jamn og fin på dette viset, så det skal eg gjere meir av!


Ha ein super vekestart!


1 kommentar:

  1. Så fine:-) Og de strammer i hvertfall ikke rundt anklene!

    SvarSlett