tirsdag 17. januar 2017

Mariusgenser til mannen ♥

 Så var det altså min kjære sin tur til å få seg eit strikkeplagg!

Han har skrekkallergi mot alt som kan antydast å klø når det gjeld strikkaplagg...
Så gleda var i grunnen stor då eg fekk han til å skjønne at i dag finnast det garn som ikkje klør!
(Han har ein mariushue i Sterk frå før, som ikkje klør, men det trur eg han  har gløymt...)
Eg har ein stund prøvd å få han til å skjønne at det er ingenting som er som ull og
 dei kvalitetane ull kan skilte med i bruk...
 
"- ok, sikkert mulig det, men det kløøør....!"

Vel, då var det berre å få på han ein ferdig strikka genser i Sterk garn!
Og, jupp! Han vart sjølvsagt overbevist! 
HA!
Han vart faktisk veldig overbevist og ville ha strikkegensar snarast!
Berre å få sving på strikkepinnane med andre ord (>‿◠)✌

 No er gensaren ferdig og mannen er svært fornøgd! Hurra!
-og det er eg òg! 😉
Gensaren vart fin og passa perfekt, godt å få ferdig eit så stort plagg!

(Litt morsomt, når bilde skulle takast vart gensaren vrengt på, rett på naken hud, og testen vart bestått! Han påstår at heile kroppen strittar før den kjem på, rett og slett av gammel og dårlig erfaring med strikkeplagg (!) Men her er det ingen kløing og gubben er fornøgd!)
 
 Mønster: 
 Marius-genser, rundsalet herre str. S
Garn: 
Sterk frå Du Store Alpakka
Pinner: 
3 og 3,5
Forbruk garn: 
8 nøster mellomgrå
  1 nøste kvit
 1 nøste koksgrå (bruker berre litt)


Eit par bilder frå den fantastiske helga vi hadde!
Her frå skitur i Gjesdalsdalen på Jølster på søndag.
Vi var heldige og fekk med oss nokre etterlengta solstråler, lykke!

 
Synd det flotte vintervêret ikkje skulle vare særleg lenge.
(Godt ein kan lagre litt minner på disk... 😉✌)




16 kommentarer:

  1. Hei:)
    Utrolig fin genser (og blogg)! Jeg lurte bare på om du har fulgt det vanlige mariusmønsteret for voksene som er, at man strikker armene på FØR du startet på selve mønsteret? For på bildet ser det litt ut som om du har strikker starten av mønsteret, så tatt armene på også fortsatt med mønsteret, hvis du skjønner hva jeg mener? Sånn som mønsteret for barnestørrelser er:) det var i så fall utrolig pent og jeg vil da vurdere å gjøre det samme når jeg skal strikke til min samboer:)

    SvarSlett
  2. Hei. Hvor fant du denne oppskriften? Den ser ut til å ha en høyere hals enn de andre jeg ser som er rundstrikk.

    SvarSlett