onsdag 4. februar 2009

Sydag.....

FERDIG!
Idag har symaskinene nesten gått varm hos meg! Og ble stort sett fonøyd med resultatet!
Hadde en plan, og måtte trikse og mikse litt med mønsteret, så da er det fort å bli misfornøyd hvis det ikke blir helt som tenkt..... Armene ble litt lange, og den ble litt stor (hm...pleier ikke være plaget med det....), men pytt.
Må takke Mariann som var så snill å kjøpe stoff til meg i Bergen i går (Stoff og stil), TUSEN TAKK! Og noen papir fra Papirgleder ble det også.....nydelige, må nok i gang med de og snart...Takk Mariann!
Begynnte allerede i går kveld å klippe ut stoff, kunne ikke vente! Og kl 08.30 idag var eg i gang å sy, ferdig kl 11.00 ! Og er bare så lykkelig over å være eier av en overlock maskin! Love it!
...så var det bare å piske 5-åringen i gang å være fotograf.....knis.....=)
Ha en fin dag, klem Anita

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott!! Trur du vi er misunnelig på deg som får vere heime å sy?? Tar du imot bestilling??(Siri)

    SvarSlett
  2. Råååstilig altså!!! Ser ut som en skikkelig god og deilig kosegenser/tunika. Vet du - jeg bestilte meg en sånn i går kveld.. Veldig like eller hva selv om min er kjole, hi-hi?! ;) Flink du som kan sy altså!

    Ha en fortsatt fin onsdag!!! :)

    SvarSlett
  3. Wow!!!
    Eg har vært sjuk og borte ei lita stund, og her har det berre poppa opp med lekre ting!

    så herlig denne gensaren vart!!! Nyydelige farger og så herlig med det hjertet!!
    Så flink du er, blir heilt stum av beundring over folk som klarer å sy klær!!!!

    Og såååå nydelige kort og kortbok også!!!

    Gjetter nok at Marianne vart glad for denne ja!! Nydelig pynta på alle sider!
    Og kortet til sukkersøtt var berre heilt herligt også!! Nydelige blåfarge og nydelig fargelagt!!

    Skal snakke med gubben om 7. mars! Eg har ingen andre planer iallefall, så hvis ikkje han har heller, så kjem eg!
    Treng forresten å vite kva klokkeslett du tenkte på!
    Kan eg ta med ei venninne??
    Henny burde komme seg på treff igjen snart... =D


    klem,
    Jorunn

    SvarSlett