fredag 24. april 2009

Trykkpressa, vårkort m/ striper

Synes det var så utrolig morro å lage disse kortene, så et slikt
blir mitt bidrag til Ett Trykk's april utfordring. Det skulle være
et vårkort med minst 5 striper....
Synes det ble virkelig vårlig, (bildene er til og med tatt ute i vårsolen
idag ;) så får bare håpe at stripene mine er godkjent.....
(papir-remser, striper på tag, sløyfe)
Papir er Maya Design (usikker på det grønne). hänglar stempel,
malt med Distress, tekst fra Ett Trykk, svirler fra stempelglede.
Roser fra Prima. Sløyfe fra -nille.
Ha en fantastisk helg ;)
Klem, Anita

6 kommentarer:

  1. Høy wow-faktor her - så nydelig kort Anita, og det er så sant. Skikkelig vårlig ;) Lykke til med bidraget til Ett Trykk!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har laget. Vakre farger og flott fargelagt motiv

    SvarSlett
  3. Ååååå for eit nydelig kort!! Må nok prøve meg på eit slikt i morgon ja!

    SvarSlett
  4. Helledussan så nydelige kort du har laget siden sist jeg var innom Anita!!:-)
    Innsiden er helt skjønn! Er så glad i pastell farger så dette falt jeg helt for.
    Gleder meg til treffet:-)

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  5. What a beautiful card Anita,l love the images and colours.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  6. Kjempeflott Anita! det var et nydelig kort, flott fargesammensetting og fargelegging!

    SvarSlett