fredag 27. januar 2012

Uten internett.....

......håpløst.....

Det kan kanskje virke som om jeg har gått under jorden, men det har jeg altså ikke! Derimot er jeg ganske frustrert (og er ikke alene om det...) for nå har vi vært uten internett i snart 2 uker!!! 
Hele bygden her er uten internett og Telenor lover og lyger og det er blitt sagt utrolig mye merkelig som ikke henger på greip i det hele fra Telenor som er eier av linjene her.....
Jeg for min del har lånt et mobilt bredbånd, men det funker dårlig, det går så treigt at man skal ha god tolmodighet for å holde ut.....Og laste opp bilder og lage innlegg på bloggen er i allefall bare å glemme!

(Men aldri så galt, så.......
.....får i alle fall brukt tiden til å strikke!! :)
Så når vi bare er på nett i gjen kommer det flere ferdige prosjekt herfra :))) 

Mitt hjertesukk til slutt:
Telenor; SKJERP DERE!!!!!!
Slutt å holde folk for narr!!!
Kan dere virkelig ikke fikse dette (i 2012!)
så innrøm det og la oss få vite fakta!!!!
-Pjuh!!!!

Ønsker alle en fin helg, 
jeg håper på å komme sterkt tilbake snart....

Klem, Anita ;) 
(veldig merkelig å lage innlegg uten foto.....historisk faktisk...) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar