tirsdag 6. mars 2012

Konfirmasjonskort

 Ja, da var det min tur å ligge langflat og være syk....
Feber, en forferdelig vond hoste, verking i bihuler og ører, og helt potte tett.....Ikke noe moro....
*
Men her kommer noen konfirmasjonskort som ble laget i forrige uke da jeg var hjemme med eldstemann som var syk.
Litt tidlig å bruke ennå, men herlighet så glad jeg kommer til å være for at de er laget når den tid kommer....

 Alle kortene er laget med pengelomme. Enkle kort, men det får være helt greit. Foreløpig har jeg ikke laget ferdig der jeg skal skrive hilsenen.
 Var i Ålesund i vinterferien og kjøpte med meg noen nye ark, alltid litt kjekkere å sette seg ned å lage da...


 -Og angrer allerede på at jeg ikke kjøpte flere av noen av dem...Synes alle disse var så fine.....



Så mens jeg fortsetter å synes synd på meg selv, får dere ha en riktig fin dag!


3 kommentarer:

  1. Kjempeflotte kort!! God ide du ga meg med denne typen kort. Eg lagde eit slikt i går kveld og to andre små enkle bursdagskort. Manglar litt tekststempel, eg må ha meg ein tur i morgon og sjå etter det slik at eg får gjort dei ferdig. Go betring :o) Håpar du kjem deg fort igjen!

    SvarSlett
  2. Det var mange fine kort. Likte godt størrelsen, teksten som fokus og pynten.
    God bedring!:))
    Ida

    SvarSlett
  3. Å de kortene likte jeg veldig godt :-) Ga meg en ide til konfirmasjonskort nå. God bedring til deg :-)

    Marianne

    SvarSlett