torsdag 3. mai 2012

Strikket - lett blanding

 Litt småprosjekter som har blitt til i det siste.
Snuppa trengte seg et pannebånd i vårluften, og denne varianten med dobbel Merino Ekstra Fine er bare så herlig å gå med. Har samme selv, så vet hva jeg snakker om! :)
Oppskriften er hentet hos Stinemor, du finner den HER. Mye mer inspirasjon å finne der også, så om du ikke har vært innom henne før, så anbefaler jeg å ta en tur!

 På flyet til og fra Paris strikket jeg ferdig denne oppvaskekluten som låg klar på pinnene....
Mønsteret kommer ikke så godt frem her, inspirasjon er hentet HER hos Banglamarie. Der finner du oppskrifter og mere inspirasjon. :)

 Og så har jeg laget ankelsokker til meg selv! Varme og deilige! Ikke hver dag at et prosjekt er til meg selv, men denne gangen var det valget enkelt! Trenger noe å varme undersåttene på selv om det går mot sommer, har litt lett for å bli kald på beina likevel, spesielt om kveldene er det godt med noe varmt å trekke på beina.... Kjekt med ankelsokker til sommerbruk!


1 kommentar:

  1. Flotte småprosjekter det her!☺

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    SvarSlett