torsdag 27. desember 2012

Oslo-anorakken

Denne Oslo-anorakken var ein av julegåvene som låg under eit tre i år.
Eg strikka den til ei frøken eg er tante til, og lillebroren fekk samme, den 
har eg blogga om tidlegare HER
Og begge goingane til tante har hatt dei i bruk så eg har fått sett dei på, 
dei var so fine atte! :)

 Eg har strikka i Drops sitt Nepal garn, synast det er eit heilt herleg garn å strikke.
Oppskrifta er frå Pickles, den finn du  HER.

Litt pynt og personleg "stæsj" må til...

Ha  ein fin kveld!

9 kommentarer:

  1. Så flott den ble. Jeg liker disse så godt og har den på planen til yngste sønn. Nepal er et deilig garn, så kanskje det blir det :) Små størrelser med Pickles - hvor gammel er niesen din og hvilken str strikket du her? *Planlegger*

    Nyt romjulstiden! Ser du har vært et skikkelig koneemne, skulle vært bakstekjerring slik du har styrt på. Mye snadder! Nyt romjulstiden videre!

    Juleklem fra meg,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  2. Så nydelig!!
    Jeg har også kjøpt Nepal og tenkte å strikke til den lille prinsessa mi på 12 mnd. Hvor mange masker anbefaler du å legge opp?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk!
      Eg strikka denne i str 5/6år, til ei som er 4 1/2 og den passa akkurat. Men den andre eg strikka i grått var til min nevø som var 1 år i november, den strikka eg i 1-2år og den var og akkurat passeleg. Hadde nok strikka i 3/4år hvis eg skal gje råd.... Eg synast alltid at Picklesprosjekt blir litt små, kan vere at Nepal blir litt tynnare enn den dobbeltråd varianten...?
      Lykke til, flott plagg er det i allefall! Og ja, Nepal er eit favorittgarn! :)

      Slett
  3. Kjempefin! Og så flott med personlige detaljer på, likte hjertet på ryggen ♥
    Og Nepal er herlig, har nettopp strikket en 'Oslo-genser' i det garnet ;)

    Fortsatt god romjul til deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Lurer på om du strikket med dobbeltråd når du bruker drops nepal??

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Såg ikkje kommentaren her før no,,, Eg strikka med enkel tråd!
      Anita ;)

      Slett
  5. camillahj@gmail.com9. oktober 2014 kl. 09:39

    Hei!
    Hvilken farge er det du har brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Fargene her er lys grå 0500 og grå/lilla 4311 :)
      Anita :)

      Slett
  6. Hei:) Prøver lykken, selv om denne posten er gammel :)
    lurer på om du brukte pinne 5 eller 6`? da Picles sin oppskrift sier 6, og nepal sier 5 :p sitter her med Nepal og er klar til å begynne :)

    SvarSlett