fredag 19. april 2013

Vårnytt til stova

Symaskinen har vore i sving!
Sist eg var i Bergen var eg innom S&S og kjøpte med meg litt stoff, 
no hadde det lege å godgjort seg og var klart til forvandling......
Ikkje det mest avanserte prosjektet, men etter planen!  
Litt nytt i stova gjorde seg!
Ny pute og ny løpar...

 Det har gått mykje i kvitt og grått, men no er eg klar for litt vårfargar!!! 
Kommer til å fortsette med dei to førstnemnde, men må supplere litt fargar inn.
Og kanskej dette settet er klart for å vere med ut om ein stund...
(-held på å bygge om litt på uteplassen vår! Jiiippiiii!)



5 kommentarer:

  1. nydelig stoff og en lekker farge :-)
    den vasen har jeg på bordet også...digger den!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Her var det mange flotte innlegg sidan sist eg var inne og såg!! Det vart ein kjempefin løpar og ei flott pute! Stoffet og fargen gav sommarfølelse :)) Deilig med litt vår inne, ser ut som det skal ta si tid ute ;((

    Ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  3. Sååå fint , Anita !!
    Den fargen er også kommt i mitt hus,fallt for stoffet både pga fargen og stjernene.
    Gu så god smak du har ..he he
    God søndag !
    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. Å så fint :-) Fint med stjerner og Greengate :-)

    Anita, neste gang (høst) det skal være Strilascrap (kort-treff) på Sotra, må du og Mariann komme. Det er veldig kjekt og inspirerende å være sammen med mange andre kreative damer. 2 butikker var det og. Er du på Facebook kan du finne Strilascrap gruppen der.

    Klem Marianne fra Bergen

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Heldig du er som kan slikt:)

    SvarSlett