søndag 20. oktober 2013

Bryllup ❤

 Forrige helg var det bryllup for den kjære lillesøsteren min,
og eg fekk oppdraget med dekking og pynting, brudebukett mm
Moro, men litt av eit ansvar! Eg fekk frie tøyler og følte meg nokså trygg på 
at vi ikkje skulle komme på kanten her ツ ♥
Vi kjenner vel kvarandre nok til at både ho turde å spørre og 
til at eg turde seie ja!
 Brudebuketten

 Brudgommens blomst






På midten av borda ble det lagt krøllet celofanplast med maaaange telys i glass,
det ble veldig fin effekt med mykje skin av levande lys, 
når mørket fall på var det utruleg stemningsfullt.




 Det var oppfordra frå dei to andre søstrene mine at vi skulle lage ein togvogn kvar til ein kake.
Mitt bidrag var denne marsipankaken med storken som kjem med 13 babyar!
(sidan ho var lita har ho alltid snakka om at ho ville ha maaange ungar, helst 13!!! Så difor!)



 Kortet til brudeparet
















6 kommentarer:

  1. Så nydelig og skjønt! Den brudebuketten er den enkleste og vakreste jeg har sett! Kaka var jo bare så flott også! Så flink du er! Og så kjekt å kunne gjøre dette til sin egen søster;)

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er!!
    Brudebuketten var så flott med det hjertet du har laget rundt blomstene:)
    Kjempesmart å bruke cellofanplast på bordet!! Tenker det ble utrolig flott effekt med alle de lysene som reflekterte i cellofanen!!
    Nydelig kake har du også laget!! Morsomt med alle barna:)
    Du er flink!! Veldig imponert!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Å hærlighet....alt hva du kan...er helt imponert.
    Brudebuketten er et syn....
    Nydelig bord,kake og kort. Du er bare så dyktig, Anita !

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. Hei.

    Blir bare helt imponert over alt du kan - og alt er jo like fint :-) Det er en fornøyelse å følge bloggen din.
    Ha en fin dag :-)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  5. Imponerende flott heading på bloggen din, og takk for hyggelige kommentarer i min blogg :)

    SvarSlett
  6. Heisann ! Ville bare si at du er rett og slett råflink altså! Og så synes jeg du er utrolig flink med farger ;) Absolutt farger etter min smak. Synes det er så kjekt med slike fine blogger, med litt forskjellig saker og ting, til glede for oss andre ! ;)
    Hilsen Lene.

    SvarSlett