mandag 4. januar 2016

Strikka julegåver

 No er jula over og det går an å legge ut litt meir av det som vart strikka til jul.
Nokre forstod nok kanskje at dei kom til å få tovavotter...det var jo den heilt store farsotten, og ser på nett at den ser ut til å halde fram. Eg har sjølv brukt mine tovavotter i jula -kjempedeilige!

Men det var ikkje berre vottar under treet frå meg...
Desse sokkane vart strikka nesten etter fri fantasi.
Brukte Denversokken som utgangspunkt og fann litt Pac-man mønster på nett som vart miksa inn.
Garn er Sterk frå Du Store Alpakka
Pinnenr 3,5

To tantebarn som bur eit stykke unna fekk seg Mariusgensere til jul.
 Den første strikka i god tid, den andre i eit rasande tempo i begynnelsen av desember.
Den lokale butikken var tom for gråfargen, og etter mykje venting og stigande panikk, var det berre å bestille på nett, PJUH! Vart ferdig i tide til å sende til jul....
-Og rykte seier jentene vart fornøgd! 
Garn er igjen Sterk frå Du Store Alpakka

Min yngste niese fekk denne til jul.
Det er eit mønster av Tora Frøseth Design som heiter Magda,
du får kjøpt det  HER
Den vart stor i størrelsen (sjeldan eg opplever!), veit ikkje om det er garnet eller oppskrifta.
Den er strikka i Alpakka garn frå Nille, eit herleg garn å strikke og ser fint ut, 
blir spennende å sjå korleis det blir i bruk. 

*
Vel, det var litt strikking frå meg... neste post trur eg må bli turbilder, 
har vore fint turvêr her i jula, så det har vore herleg å komme seg ut!

Her er ein smakebit frå 1.nyttårsdag


6 kommentarer:

  1. Så flotte gåver du har laga! Heldige dei som får strikkaplagg av deg! Skulle ønskje at alle visste kor mange timar og gode tankar som ligg bak. Godt og kreativt år til deg!

    SvarSlett
  2. Du altså. Så lekre plagg og pyntedetaljer. Du er lik deg, så gjennomført og flott i alle detaljer. Må være supert å ha ei tante som deg, alltid noe flott i vente :))

    Dere er flinke å komme dere ut på tur. Kjipt med det nydelige været som er nå - og så sitter jeg på rompa bak kontorpulten hele dagen hver dag. Mørkt før jobb og mørkt når jeg er ferdig :o Ut og nyte! :D

    SvarSlett
  3. Så vakre julegaver. Kjempeflotte Mariusgenser, herlige farger har du brukt.
    Kjolen var fantastisk, mønsteret er veldig fint... sokkene selvfølgelig har du strikkt super også :-)))
    Jeg må presentere julegaver også... enda :-)
    Ønsker deg og dine et godt nytt år. Ser frem til din blogg. Hilsen kommer fra Viola

    SvarSlett
  4. Hjelpes for noen flotte julegaver du har laget. Så delikate ting. Sokkene var min favoritt.

    SvarSlett
  5. Så herlige strikkegaver! Sokkene var kjempefine!

    SvarSlett
  6. Hej, det er en fin blog du har, men jeg kan ikke rigtigt se din e-mail på bloggen. Er det muligt for dig at sende en mail til blog@woolspire.com? Det drejer sig om muligt sammenarbejde.
    Med venlig hilsen
    Casper.

    SvarSlett