onsdag 16. november 2011

Novemberfrost


 En liten fotorunde blant forfrosne roser idag...
Har i grunnen hatt innedag i dag, med massse rydding....men måtte  ut og knipse noen bilder av rosene som var dekket av rim.





Her har solen, som var fremme en times tid, fått tint den ene siden litt.


 Før jeg går tilbake til litt mer opprydding (har vært forsømt en del i det siste pga alt jeg har styrt med....) 
Så vil jeg takke for alle koselig kommentarer!!!!!

Tusen takk! 

Veldig koselig, og så kjekt for da kan jeg besøke de av dere som jeg ikke har oppdaget før også!  Det gjør jeg alltid, er så kjekt å se de forskjellige bloggene som finnes, og all den fantastiske kreativiteten!!


Ha en fin dag!

 

4 kommentarer:

  1. Så vakkert! Det var rimfrost her også i dag morges, og jeg fikk nesten julestemmning av å se de rimfroste trærne ute.
    Jeg er imponert over alt det flotte du lager, her blomstrer virkelig kreativiteten.
    Ønsker deg en fin kveld,
    Klem T

    SvarSlett
  2. så vakkert med rim, og det ser ut som glitter når solen skinner på :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, Anita! Det er så flott når det er kald høst. Jeg måtte skrape bilen før jobb i går og hadde IKKE tid til foto, haha. Likte bildene dine veldig :D

    Herlige skjønne plagg til nevøen også. Flinke du! Kos deg :)
    Stor klem fra meg

    SvarSlett