onsdag 9. november 2011

Julehilsener med brente mandler



 Mer som er klart til å selges på messe på lørdag. Her jobbes det på spreng for å bli ferdig med de forskjellige prosjektene mine...... Litt kaotisk for tiden, for det meste skal jo gjøres litt i siste liten...  Har hatt litt mange andre prosjekter på gang også, så  typisk at alt skal skje samtidig. Men sånn er det, og det meste er jo selvvalgt, så da får en ta støyten!
Og når det er sagt, så er jo dette moro å holde på med, så det er om å gjøre å kjenne etter og kose seg!

 Som bildet viser har det altså gått i mye maling av motiver, har lagt meg litt på "photocromatic" linjen. Synes motivene blir veldig rolige og fine da, og så er det jo litt julestemning med den "looken"
Dette er kortene til posene med brente mandler, på baksiden er det plass til å skrive en julehilsen.






 Ferdig produkt







2 kommentarer:

  1. Awww - så mye nydelig i bloggen din. Takk for herlig inspirasjon!! Her legger jeg meg til som følger, for jeg skal ha med meg mer av det du lager :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett