fredag 11. november 2011

Vinflaskekort.....og fuglemater!

 Har på tampen fått laget noen julehilsenkort til vinflaske også.
Så nå er jeg klar til å ta kvelden og roe helt ned.....Skal bli godt å senke skuldrene litt, og dra på messe i morgen og bare kose meg :)
 Spørs om, når jeg er kommet godt nedi sofaen i kveld og gullrekka er i gang (og det kanskje finnes et strikketøy i fanget..... (",) at jeg må unne meg et liiiite glass med noe rødt i..... ;)


(Litt rare farger på bildene her .....)


Må bare ta med sist her at min sønn på 11 også skal være med på julemesse i morgen, han har laget opp en hel haug med fuglematere som han skal selge! Flink! Pappaen er snekker, så han har fått kyndig hjelp og de har riktig kost seg ute i garasjen!  Han gleder seg veldig til å tjene seg noen julemessepenger i morgen! ;)
Jada, eplet faller nok ikke så langt fra stammen! 
-Og mor er nokså stolt! Slik skal det være! ;)




 Ha en riktig fin fredagskveld!




2 kommentarer:

  1. Kjekt å følge bloggen din, Anita. Du har laget så utrolig mye fint i det siste!! Så produktiv og allsidig som du er, er helt imponert!
    Lekker fuglemater sønnen din har laget, ikke rart mor er stolt!
    Masse lykke til på messa i morgen. Løp og kjøp alle i Førde, sier bare jeg.
    Ha en strålende helg, klem :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du(og sønnen) lager =)
    Masse lykke til på messe i morgen..både for store og små =)
    God helg!
    Klem Line

    SvarSlett