mandag 12. desember 2011

Adventskalender under et grantre...

 Ser mange (for lengst..!) har vist sine vrier på adventskalender. Her er altså min vri! Har pyntet litt med et lite tre og laget til på et gammelt sminkebord som står i stuen. Istedet for å henge opp 48 poser (som vi har pleid å gjøre) setter jeg nå frem èn og èn (dvs to...) poser hver kveld, slik at ungene får åpne om morgenen. Så slik står det altså bare for èn dag fremme hele tiden. Mye ryddigere og det GENIALE er at jeg ikke trenger å ha klar 48 ting 1.desember, men kan ta det litt på tvers og skaffe litt nå og da så blir det ikke så mye stress :))))

Her er vår tidligere variant, ikke plass til alle posene på skikkelig vis en gang....
Bildet er for to år siden tror jeg, men posene vi bruker er fortsatt de samme. Gråpapirposer med pålimte tall, enkelt!

Grei vri dette òg, men er ganske så fornøyd med den nye! :)
(Den nye utgaven har forresten mulighet for litt forandring underveis òg. Til å begynne med hadde jeg ikke treet, så da stod posene på et sølvfat med lilla adventspynt!)


Med ønsker om en fortsatt fin adventstid!


3 kommentarer:

  1. Kjempekos, Anita!
    hadde en sånn variant i fjor...kjøpte gaver etterhvert :-)
    i år er det penger i kalenderen her i huset.

    klem tone

    SvarSlett
  2. Hei! Hvor har du kjøpt papirposene? Hilsen Karoline :)

    SvarSlett
  3. hvor får man kjøpt sånne papirposer??

    SvarSlett