mandag 6. februar 2012

Sokker til Snuppis...

 Sokkene til snuppa i er ferdig! Hun valgte selv farge, det måtte selvsagt bli lilla! Og det ble ikke så helt billig når den lokale forhandleren var tom for denne fargen, og garnet måtte bestilles på nett. Men ikke noe problem å få fikset det! Bestillte garn hos Nøstenett en onsdag kveld og fredagen låg de i postkassen min! Sånt kan vi like!!! ;)) Og jammen fikk jeg med på kjøpet to søte maskemarkører! 
(litt ille å bestille 2 garnnøster og betale dyr porto, men haster det så haster det! Og servicen var jo upåklagelig!)
 Mønsteret er som før fra Drops Garnstudio,
jeg har brukt garnet Drops Merino Extra Fine.

 Snuppis var fonøyd og er god og varm på føttene!

Innlegget er laget med en god porsjon tolmodighet og mobilt bredbånd
(har strikket i mellom venteøktene...)
for nå er vi uten internett IGJEN.......! Vi hadde internett i èn uke før det var slutt på moroa......
Dette er til å bli sprø av, skulle ikke tro det er mulig i 2012!
Lurer på hva som er unskyldningene denne gang og hvor lenge det går nå.....og skal tro om internettselskapene mener vi skal betale for dette.....?

Vel-vel, ønsker alle en fin uke, 
strikker mens jeg venter jeg! :)
Klem, Anita ;)

3 kommentarer:

  1. Sokkane vart kjempefine :) Reknar med ho er godt fornøgd med dei ja. Får lyst til å strikke fleire eg også ;)

    SvarSlett