onsdag 18. desember 2013

Rullelue / Trendy lue / FWSS ❤

En skikkelig jenterosa hue er ferdig og skal bli julegåve.
Det er supert med rask gavestrikk no på slutten av tida som er igjen før jul.
Denne gjekk unna i ein fei og er også etter mønster frå Du Store Alpakka 

 Denne gong brukte eg Sandnes Alpakka og Plum frå Rauma, 
den vart herleg og passe tjukk, la opp 90m  istaden for 100m, både sidan det
vart tjukkare, men òg fordi den er til ei på 10 år.
Men det som ikkje var like greit var at det akkurat ikkje vart nok med eitt
nøste av Alpakkagarnet....så måtte avstad å få tak i eit nøste til, bytta der eg starta å felle...


Har òg strikka ein i grått, garn frå Sparkjøp, Adore trur eg det heitte...
Det garnet var litt loddent så eg brukte berre den tråden, den vart litt tynnare, men heilt grei.

I dag har eg fått pakka inn litt meir gåver, greit å få unna litt hemmelegheiter når ungane er ute av huset. Her eit lite knippe av ulike innpakkingar og heimelaga julelappar. 

Litt stemningsbilde frå heimen i dag...
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar