søndag 16. mars 2014

Nytt golv

 I samanheng med blogging av fornyelse av kjøkken nemde eg at vi skulle bytte 
golvet òg, no er det gjort, og det vart FANTASTISK! Eit nytt hus omlag!
Vi er  veldig fornøgde, lyst og triveleg og nett som vi ønskte oss :)

Det er utruleg kor rommet og interiør endra seg med det nye golvet!

No vart kjøkkenet komplett!

 
På onsdag var eg ute og gjekk tur med våren som følgesvenn, då vart
 desse med inn, i dag er det ikkje mykje som minnar om vår ute.

 Litt vårlegare inne i dag

 10 cm med nysnø og vinterens første snømann vart laga!
Vi har jo hatt ein fantastisk vinter for dei som ikkje likar snø og glatte,
det har i grunnen vore ein lang, fin vår. Rosene har fått små blad, krokus 
og tusenfryd var byrja å blomstre.....
Men eg har sagt i heile "vinter" at eg er no ikkje for trygg før mars er omme....
Men dette er nok ikkje snø som blir liggande lenge, 
men potterosen må nok halde seg inne ein stund til....


3 kommentarer:

  1. så flott gulv, lyst og delikat :-)
    er rart egentlig at det blir så stor fordring med maling.....skulle tro dere hadde skiftet ut hele kjøkkenet ....knallfint ble det!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Ser kjempeflott ut! Ser ut som de har flytta inn i går. Skulle gjerne hatt ein nytt kjøkken, sukk :))

    Mariann

    SvarSlett
  3. Så stilig gulv dere har lagt. Har du lyst til å skrive navnet på det? Veldig fin blogg du har. Ikke lenge siden jeg fant bloggen, men har funnet masse jeg liker! Allerede strikket flere lommetøfler med den søte blomsten på:-)

    SvarSlett