mandag 17. mars 2014

Solskinnskake

 Eg har ingen store planar om å starte matblogging, men alt for den gode sak! :)
Eg kom nyleg over denne utruleg flotte bloggen:
Der kan du finne ein masse gode oppskrifter og inspirasjon  for oss som ønsker å få i oss minst mogleg sukker/karbohydrat!  Det finnast fleire lavkarbobloggar og mange har eg fulgt med på ein stund, men det var noko ekstra med denne som eg fall for!
Ta ein titt, kan verkeleg anbefalast!
Og her kalles maten rett og slett Solskinnsmat!
(Du finn òg Solskinnsmat på Facebook)

 I helga testa eg ut denne solskinnskaken (eller suksessterte om du vil)
I denne består sukkeret av Tagatesse. Det er eit sukker som ikkje gir blodsukkerstigning og som kan brukast av diabetikere, dermed kan dei òg nyte ein god kake med god samvittighet!
(her er heller ikkje mel som gir blodsukkerstignig)
Les meir hos SOLSKINNSMAT.NO
 Eg driv og testar ut litt oppskriftar med Tagatesse då eg ikkje er såå begeistra for sukrinsmaken i bakverk. Synast tagatesse er betre slik. 
Solskinnskaken vart himmelsk og godt motteken i heimen!
(Men eg trur at på neste kake vil det blitt litt mindre mengde med tagatessse, slikt er ein smaksak og må nok utprøvast litt, eg er vand med lite søt mat etterkvart, og klarar meg med litt mindre søtsmak)
For min del vil eg heller ikkje ha mel i maten, så då er dette ein FANTASTISK kake,
 og den var berre kjempegod!
Oppskriften er altså frå Solskinnsmat, eg deler den her hos meg, men originalen finn du HER

(OBS! Oppskriften her er stor, og gir ein høg kake, med mykje fyll! Kan halverast om du vil :) )

Solskinnskake:
Bunn:
300 gram malte mandler.
8 eggekviter
150 gram tagatesse

Pisk eggekvite og tagatesse heilt stiv, ha i dei malte mandlane, 
bland forsiktig inn med slikkepott slik at lufta ikkje går ut .
Ha i rund form.
Steikast på 175 grader i 35 minutter.
La kaken avkjølast

Gul krem:
8 eggeplommer
75 gram tagatesse
2 dl kremfløyte
10 dråper vaniljeessens eller ekstrakt om du har
300 gram romtemperert EKTE SMØR i terninger
Varm forsiktig eggeplommer, tagatesse og fløyte i ein gryte under stadig omrøring. Røren vil då tjukne, ikkje kok for hardt, rør.
Ta gryta til side og rør inn litt og litt smør om gangen til alt smøret er godt innrørt.
Sett kjølig til kaken er kald. Ha så fyllet over kaken og la stå kaldt til servering.
Kaken er fin å fryse ned.


Tusen takk til Ruth-Elin, Solskinnsmat,
for inspirasjon!
-Du leverer ikkje berre solskinnsmat, du leverer òg solstrålar!


2 kommentarer:

  1. Såg skikkeleg god ut den. ;-))

    Ha ein fin fridag i morgon!
    Mariann

    SvarSlett
  2. Kaken er et syn !!
    Så fint at du delte oppskrift og den solskinnbloggen. Tusen takk !!
    Har laget kaken i dag og den ble kjempegod. Fikk til og med til kremen, den har eg slitt litt med tidligere.
    God helg !!
    Klem fra Kjersti :)

    SvarSlett