lørdag 2. november 2013

★Genser og kort til 2-åring ★

 Genser til 2-åring, strikket i Drops Nepal.
Inspirasjon fann eg hos  Hespetre
Mønster er frå Sandnes Mix 0802 barn, det er eit utgått hefte så 
mønsteret ligg gratis tilgjengelig på nett HER, og lastes ned som PDF
I heftet er den laga i mørkeblått (mønster nr.9) og er ganske anonym 
(les: kjedeleg, der flettemønsteret ikkje viser ...)

 Originalt garn er Alfa, men eg valde å bruke Drops Nepal på pinnenr 5,5
Då måtte eg opp 2 størrelser for å få rett vidde, lengde som oppgitt i mønster til 2 år. 
Halsen har eg laga i rillestrikk i staden for rett/vrang
Enkel og god guttegenser til vinteren...
-Og eit raskt prosjekt å ha på pinnene!

 Kort laga i full fart i dag tidleg...

 Heldigvis hadde eg malt motivet tidlegare ツ

 


2 kommentarer:

  1. Så utrolig flott genseren ble i lyseblått! Nydelig flettemønster!
    Kjempefint kort har du laget også. Dette ble virkelig en fin gave til 2 åringen☺

    SvarSlett
  2. Så flott den genseren ble, gjorde seg sånn med flettemønsteret.
    Kortet passet perfekt til,skikkelig fint. Alltid så kjekkt å se når det kommer noe nytt i bloggen din.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett