torsdag 2. januar 2014

Årskavalkade - handlaga 2013


I dag har det vore den store varetellingsdagen rundt om, så eg tenkte sjølv å ta ein
liten "varetelling" på heimelagafronten, og jammen har det no vorte laga litt i år òg,
sjølv om eg synast at eg har no trappa ned litt i 2013...



..og fleire huer...litt for ein kvar smak...

Litt nye sokker vart det, og ein reperasjon av sokker, med nystrikka fot
 på "gammel" legg (under til venstre)




Fornya eigen garderobe med tre par ankelsokkar til meg sjølv.

Lommetøfler



Monsterbukse og sydd kjole

Skappelgenser

"Rumpevarmerbukse" voksen.

Genser til 2-åring

Tovatøfler


Litt heimesydd, men berre litt i år...
Pute og løper,
og strikkepinneetuier

...endå eit strikkepinneetui, oppdaga at dette ikkje har vore blogga før faktisk...
Mulig noko meir har snike seg unna, men trur dette er "varelageret"
(dvs det er ikkje mykje av dette som er att her i huset ;)
*
Oppsummert:
11 huer
1 panneband
8 par sokker
5 par lommetøfler
1 bukse
1 kortebukse
2 gensere
5 par tova tøfler
5 strikkepinneetui
1 løper
1 putetrekk

...må innrømme at eg ved årsoppgjør også har eit par ufoar liggande, 
faktisk ikkje heilt likt meg, men eg har tenkt å ta meg på tak å gjere dei ferdig altså!

3 kommentarer:

  1. Imponerende produksjon! Så flink du er;) Og det blir nok ikke mindre i 2014 heller tenker jeg;) Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Fy flate.. du er flink. Lurer på hvor du får tak i de merkelappene dine? Lager du de selv?

    SvarSlett
  3. Fy flate.. du er flink. Lurer på hvor du får tak i de merkelappene dine? Lager du de selv?

    SvarSlett