lørdag 18. januar 2014

Fire nye huer



 Innimellom jobb, møter, trening mm og i påvente av forsyning av nytt garn har eg strikka  nokre fleire huer til nyfødde som skal sendast til Leger Uten Grenser. 
Har laga eit innlegg tidlegare om dette prosjektet og framgangsmåte på huene, det finn du HER
Har fått brukt opp litt restegarn i Merino Ekstra Fine, det er mjukt og godt i merino og superwash.
"Mønster og design" har blitt til undervegs med dei restane eg hadde og fri utfaldelse av kreativitet ;)


 Då er åtte luer på veg til Leger Uten Grenser ❤




3 kommentarer:

  1. Så søte ♥ Og for en fin ting å gjøre!! :D

    SvarSlett
  2. Kjempesøte♡ Da jeg ble tante til premature tvillingjenter fikk jeg sett hvor viktig det du gjør er! Luene kommer garantert godt med!:)

    SvarSlett
  3. Hei og hopp!! Her er so mange fine innlegg at eg blir heilt matt ... Huene er kjempesøte, masse nydelige bilete og ikkje minst kjøkkenbileta var kjekke å sjå, det var heilt kjempeflott, skulle tru de hadde fått dåkke heilt nytt kjøkken!! :)) Ha ein fin søndag!!

    Mariann

    SvarSlett